Pierwszy raz w Polsce dla teraputów |
Growth trought Play System podejście oparte na relacjach w pracy z dzieckiem autystycznym- innowacyjne metody!! 21-23 wrzesień 2012 Łódz www.zrozumiecautyzm.pl Fundacja Zrozumieć Autyzm we współpracy z instytutem RelateToAutism zaprasza wszystkie osoby pracujące z dziećmi autystycznymi( studentów , pedagogów terapeutów, logopedów…..) do wzięcia udziału w pierwszym w Polsce programie szkoleniowym Stopień 1– Praca z dzieckiem autystycznym w Systemie Growth Through Play Profesjonalny cykl szkoleń dla terapeutów dający potężne narzędzia do pracy z dziećmi z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami. Jedyne w swoim rodzaju szkolenie oparte na bezpośredniej pracy z dzieckiem. Jeżeli chcesz: poznać niedyrektywne techniki pracy z dzieckiem oparte na badaniach naukowych i aktualnym rozumieniu autyzmu nauczyć się jak efektywnie wykorzystać je w swojej pracy i jakie metody zastosować w przypadku konkretnych deficytów u dziecka uzyskać praktyczne wsparcie w swojej pracy oraz tworzyć programy społeczno-komunikacyjne poprzez wykorzystanie narzędzi internetowych i bezpośredniej obserwacji popracować nad własnym samopoczuciem, zachowaniem energii, kreatywności i wciąż nowych inspiracji do pracy to szkolenie jest dla Ciebie ! Uczyć możemy się jedynie w relacjach z innymi. Grow Through Play System to program wspierania rozwoju oparty na relacjach, koncentrujący się na podstawowej kwestii dotyczącej autyzmu- problemach w nawiązywaniu kontaktów społecznych. Program czerpie z aktualnych badań dotyczących autyzmu oraz z wypróbowanych i sprawdzonych metod pracy z dzieckiem autystycznym w oparciu o złożenia psychologii rozwojowej. Indywidualny styl interakcji podstawą rozwoju. Plan pracy terapeutycznej oparty jest na szczegółowej i wnikliwej ocenie poziomu rozwoju społeczno-komunikacyjnego. Taka diagnoza pozwala zastosować odpowiedni styl interakcji w kontakcie z dzieckiem aby jak najefektywniej pracować nad zaburzoną sferą. Dzięki prawidłowej ocenie, możliwe jest dobranie i zastosowanie odpowiednich, zindywidualizowanych technik terapeutycznych. Niezsynchronizowany mózg. Sposób, w jaki dziecko przetwarza informacje sensoryczne ma fundamentalne znaczenie dla jegoprocesu uczenia się. Techniki systemu Growth throught Play mają na celu poprawę łączności globalnej w mózgu oraz synchronizację półkul poprzez nacisk na intensywne, interaktywne ćwiczenia angażujące wiele zmysłów. System ten pomaga rodzicom i terapeutom określić jakie kluczowe etapy rozwojowe dziecko opuściło, by następnie móc wykonywać odpowiednie, zindywidualizowane ćwiczenia, które pomogą mu wypełnić tę lukę. Dzięki temu dziecko ma możliwość przyswajania i rozwijania nowych umiejętności. ZAPRASZAMY !http://zrozumiecautyzm.pl/?page_id=510 |